نظرات شما عزیزان:

ramin
ساعت21:28---27 آذر 1394
در هر صورت موفق باشي وبلاگ ات بيسته
پاسخ: خخخخخ مرسی


ramin
ساعت21:23---27 آذر 1394
اره ميدونم فانتزيه قبلا يه جايي اين تصويرو ديده بودم تو ذهنم مونده بخاطر اين پرسيدم برام جالب بود
پاسخ: این تصویر توی سایت سوسا تم هست تو بخش فانتزی ها
پاسخ: تو وبلاگهای خودم همشون بوده


ramin
ساعت20:30---27 آذر 1394
اولين عكسو ميگم
پاسخ: فانتزیه؟ همون که بالاش نوشته سوسا تم؟


ramin
ساعت14:41---27 آذر 1394
سلام اين تصويرو من ميشناسم چرا اين تصويرو گذاشتي اسم واقهيت چيه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:محدثه .. کدوم عکس؟


مهدی
ساعت8:57---3 مهر 1394
سلام ابجی خوبی از فردا من دانشگاه توام باید بری مدرسه پوستمون کندس عزیزم

پاسخ:اره .. ولی من دلم نموخواد تو بری ..


احسان
ساعت21:56---2 مهر 1394
سلام.آره ماله منم حذف شده
تا کی هستی


احسان
ساعت11:49---2 مهر 1394
ابجی امروز کی هستی؟؟؟

mohammad.
ساعت11:17---2 مهر 1394
وب خوبی داری افرین .

♥гคђค♥
ساعت15:45---11 مرداد 1394
لایـــــــــــــــــــــــک داری

سارااااااااااااااجون.رها
ساعت19:18---2 ارديبهشت 1394
خاک توسرت بااین وب مسخرت چسو
پاسخ:ب شما ربطی نداره که وب من چه شکلیه مسخره هس یا ن مهم خودمم ک خوشم اومده


عاشق
ساعت10:07---27 اسفند 1393
سلام. خیلی دوست دارم ولی دلخورم اذت

عاشق
ساعت12:33---12 دی 1393
سلام دوست دارم دوست دارم دوست دارم دوست دارم دوست دارم دوست دارم دوست دارم دوست دارم دوست دارم دوست دارم امروز ساعت6 یا 7 عصر منتظرتم

نازی
ساعت17:35---7 دی 1393
سلام چرا جواب منو توی چت نمیدی mohadesehb0077 ؟
چقدر بگم بیا با من تبادل لینک کن تا بازدید وبلاگ هامون زیاد شه ؟ بیا وبلاگم رو ببین فقط مخصوص افزایش بازدیده . فقط کافیه تبادل لینک کنی. همین الان بیا بهم سر بزن .............


عاشق
ساعت14:40---7 دی 1393
سلاک گلم چرا منو نمیبخشی چراااااااااا. اگه بدی کردم ببخش اگه بخاطر اون که دیدی هست ببخش منم که قلبم آتیشه... ببخشم گلم.... اون فقط یک دوست بود با هم شوخی میکردیم عشقم فقط تویی

نازی
ساعت16:08---2 دی 1393
سلام چرا جواب منو توی چت نمیدی mohadesehb0077 ؟
چقدر بگم بیا با من تبادل لینک کن تا بازدید وبلاگ هامون زیاد شه ؟ بیا وبلاگم رو ببین فقط مخصوص افزایش بازدیده . فقط کافیه تبادل لینک کنی. همین الان بیا بهم سر بزن .............
پاسخ: بابا خیلی دنبالت گستم پیدات نمیکنم خو اسم کاربریت چیه؟


باران
ساعت18:47---21 آذر 1393
حتما بخون خیلی قشنگه پسر فقیری که از راه فروش خرت و پرت در محلات شهر، خرج تحصیل خود را بدست میآورد یک روز به شدت دچار تنگدستی شد. او فقط یک سکه ناقابل در جیب داشت. در حالی که گرسنگی سخت به او فشار میاورد، تصمیم گرفت از خانه ای تقاضای غذا کند. با این حال وقتی دختر جوانی در را به رویش گشود، دستپاچه شد و به جای غذا یک لیوان آب خواست. دختر جوان احساس کرد که او بسیار گرسنه است. برایش یک لیوان شیر بسیار بزرگ آورد. پسرک شیر را سر کشیده و آهسته گفت: چقدر باید به شما بپردازم؟ دختر جوان گفت: هیچ. مادرمان به ما یاد داده در قبال کار نیکی که برای دیگران انجام می دهیم چیزی دریافت نکنیم. پسرک در مقابل گفت: از صمیم قلب از شما تشکر می کنم. پسرک که هاروارد کلی نام داشت، پس از ترک خانه نه تنها از نظر جسمی خود را قویتر حس می کرد، بلکه ایمانش به خداوند و انسانهای نیکوکار نیز بیشتر شد. تا پیش از این او آماده شده بود دست از تحصیل بکشد. سالها بعد... زن جوانی به بیماری مهلکی گرفتار شد. پزشکان از درمان وی عاجز شدند. او به شهر بزرگتری منتقل شد. دکتر هاروارد کلی برای مشاوره در مورد وضعیت این زن فراخوانده شد. وقتی او نام شهری که زن جوان از آنجا آمده بود شنید، برق عجیبی در چشمانش نمایان شد. او بلافاصله بیمار را شناخت. مصمم به اتاقش بازگشت و با خود عهد کرد هر چه در توان دارد، برای نجات زندگی وی بکار گیرد. مبارزه آنها بعد از کشمکش طولانی با بیماری به پیروزی رسید. روز ترخیص بیمار فرا رسید. زن با ترس و لرز صورتحساب را گشود. او اطمینان داشت تا پایان عمر باید برای پرداخت صورتحساب کار کند. نگاهی به صورتحساب انداخت. جمله ای به چشمش خورد: همه مخارج با یک لیوان شیر پرداخته شده است...آرزوتوازخدابخواه،بعدآیه زیروبخون:بسم الله الرحمن والرحیم لاحول ولاقوه الابالله العلی العظیم،این پیاموبه 9نفربفرست آرزوت برآورده میشه،باور نمیکردم واقعاقبول شداگه پاک کنی ونفرستی خداآرزوتوقبول نمیکنه ساعتتونگاه کن ببین 9دقیقه بعد1اتفاق خوشحالت میکنه...

مهرنوش
ساعت11:16---20 آذر 1393
دایانا اسم شماست؟

خخخخخخخ

دایانا پیشنهاد می کنم واسه افزایش بازدیدت با هم تبادل لینک کنیم. منتظرتم !!!


مهرنوش
ساعت18:08---13 آذر 1393
وبلاگ خیلی خوبی داری .
منم یه وبلاگ دارم که لیست همه دوستام داخلشه ، بهشون پیشنهاد دادم وبلاگ را ببینند ، تو هم وبلاگت رو توی این لیست لینک کن ، کار خیلی راحتیه ، اینجوری بازدید وبلاگت خیلی زیاد میشه...

http://www.mehrnooosh.loxblog.com


دختری با عقاید خاص
ساعت18:41---7 آذر 1393
وبلاگ خوبی داری

فرهان
ساعت19:54---4 آبان 1393
مرسی...با سلیقه...خیلی قشنگ شده بود...

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 26 / 7 / 1398برچسب:, | 1:54 بعد از ظهر | نویسنده : ๑۞๑вŕέάķ๑۞๑ |