دلم

           ((               دلم                ))     

آمدی چه زیبا ، گفتم :  دوستت دارم  چه صادقانه پذیرفتی، چه فریبنده ، نیاز مندت شدم

چه حقیرانه ...

به خاطر یک کلمه مرا ترک کردی چه ناجوان مردانه، واژه غریب خداحافظی به مبان آمد

چه بی رحمانه ...

و من سوختم چه عاشقانه ، روزی صد بار خداحافظی کردیم اما افسوس

معنی خداحافظی را زمانی فهمیدم

                                                     "که تو را به خدا سپرده بودم "
                                                                                                                 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 11 / 11 / 1393برچسب:, | 9:40 بعد از ظهر | نویسنده : ๑۞๑вŕέάķ๑۞๑ |